dimecres, 31 d’agost del 2016

Targeta "Arc de Sant Martí"

Hola!

El repte d'aquest mes d'Up&Scrap es titula "Más allá del Arcoíris" i vaig decidir fer una targeta amb els colors de l'arc de Sant Martí.

El reto de este mes de Up&Scrap se llama "Más allá del Arcoíris" y decidí hacer una tarjeta con los colores del arco iris.

Vaig dividir la targeta en set franges iguals i les vaig entintar amb Distress Ink. Bé, hi ha dos colors que no els tinc i no són Distress, sinó Versa Color.

Dividí la tarjeta en siete partes iguales y las entinté con Distress Ink. Bueno, hay un par de colores que no tengo y no son Distress, sinó Versa Color.

Quan la vaig tenir la targeta entintada, vaig decidir separar els colors amb una cinta daurada. També vaig troquelar tres vegades el troquel "hola" de La Pareja Creativa per donar una mica de volum a la paraula i aquest és el resultat:

Cuando tuve la tarjeta entintada, decidí separar los colores con una cinta dorada. También troquelé tres veces el troquel "hola" de La Pareja Creativa para darle un poco de volumen a la palabra y este es el resultado:




La veritat és que la idea inicial era troquelar més vegades la paraula "hola" i omplir la targeta amb aquest troquel, però el resultat no m'acabava d'agradar. I la targeta, tot i que és colorida i alegre, tampoc m'acabava de fer el pes per presentar al repte. Així que... al final vaig decidir fer-ne una altra! 

La verdad es que la idea inicial era troquelar más veces la palabra "hola" y llenar la tarjeta con este troquel, pero el resultado no me gustaba del todo. Y la tarjeta, aún siendo colorida y alegre, tampoco me gustaba lo suficiente como para presentarla al reto. Así que... al final decidí hacer otra!

Us l'ensenyo a la propera entrada.

Os la enseño en la próxima entrada.

Fins ara!

Hasta ahora!

Montse

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada