diumenge, 10 de juliol del 2016

Un Layout per a la Paula

Hola!

Fa pocs dies va ser el sant de la meva filla gran i li vaig voler regalar un layout.

Hace pocos días fue el santo de mi hija mayor y le quise regalar un layout.

Aquest és el resultat:

Este es el resultado:


Vaig aprofitar un codi de barres d'una etiqueta (vaig pensar que lligava amb el missatge: irrepetible). Vaig voler donar-li una petita nota de color retallant unes ulleres molt fashion d'unes restes de paper i els vaig aplicar una bona capa de glossy per simular la brillantor del vidre.

Aproveché un código de barres de una etiqueta (pensé que iba acorde con el mensaje: irrepetible). Quise darle una pequeña nota de color recortando unas gafas muy fashion de unos restos de papel y les apliqué una buena capa de glossy para simular el brillo del cristal.


Va ser una bona ocasió per estrenar la big shot i un troquel que m'acabava de comprar. El vaig troquelar 3 ó 4 vegades per donar-li una mica de volum.

Fue una buena ocasión para estrenar la big shot y un troquel que me acababa de comprar. Lo troquelé 3 ó 4 veces para darle un poco de volumen.


Els adhesius formaven part del joc de paper que vaig utilitzar com a base del layout.

Los adhesivos formaban parte del juego de papel que utilitzé como base del layout.


El tag és una etiqueta de roba reciclada.

El tag es una etiqueta de ropa reciclada.


Espero que us hagi agradat.

Espero que os haya gustado.

Fins la propera!

Hasta la próxima!

Montse

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada